Un rare momento

08.01.2014 18:56

Numele siteului nu este intanplator, nu l-am ales, nici dintr-un film si nici nu l-am copiat de undeva.                                                                                                  Este numele tuturor clipelor frumoase care le-am avut si s-au dus probabil a-ti intuit " un rare momento" in limba spaniola insemna un moment rar, doar o clipa.

Toate persoanele de-a lungul vietii de care am trait din copilaria mea pina in momentul de fata.. am petrecut momente frumoase si amintiri cu fiecare nu spun asta intelegandu-se ca "au murit" Nu pur si simplu nu le mai intinlesc nu am avut parte de nimeni statornic linga mine.                                                                      Eu am avut prieteni peste prieteni, si anturaje peste anturaje cati au fost niciunu nu a ramas linga mine si ma gindesc cu nostalgie la amintirile cu fiecare persoana in parte.. E ciudat cand intinlesti un prieten s-au o fata de care prinzi drag si la final constati ca tot singur ai ramas, cred ca face parte din procesul numit viata cel putin asa vreau sa cred.                                                                                                                                           

Din orice grila a vietii mele as privii nu-mi ramine decat amintirea. Amintirea unor colegi..unor apropiati.. unor prieteni.. unei iubiri